recent posts

banner image

Jalan - Jalan Dekat Mahkota Parade



Asal malam keboringan melanda, yela bilik kosong tanpa tv or radio, yang ada laptop. Asyik aku tengok laptop,laptop tengok aku. Tak boleh jadi ini boleh mati akal,so aku decide pergi ambik angin malam. Destinasi?! mana lagi Mahkota Parade, Melaka. Dalam 5 minit dah sampai, jalan kaki,hehe berjalan sambil bersenam.Window shopping ja, tengok barang-barang yang berkenan dihati belinya x, jangan marah ea wahai penjual-penjual yang berada di store.Gaya masa tanya dan tengok pasal barang macam comfirm nak beli, hehehe. Just ask je belinya tidak,hihihi. Emm teringat dulu-dulu lepak kat sini dengan member-member kolej. Aktiviti time tu tengok wayang, main bowling dan shopping barang,tak pon lepak makan kat KFC @ McDonald.Bagi yang gila-gila sikit tackle awek laa.Aku tengok ja dari jauh. Peace.

Mahkota Parade


Ermm kene cari kenalan area Melaka ini, boleh jalan-jalan dan lepak bersama. Yup working on that later.Telatah anak-anak kecil mencuit hati aku,hehe berjalan bersama belon yang mereka dapat dari promoter barang atau sales boot berhampiran ,ada pula yang makan aiskrim dengan wajah ceria mereka.Have a nice day,dear.Sekitar jam 9.30pm kedai jualan kat Mahkota Parade mula tutup. Uhh cepatnya. Apa lagi balik bilik laa. Balik singgah mapuley layan roti canai dan teh o. Motif nak tengok tv je. Hahaha.

Jalan - Jalan Dekat Mahkota Parade Jalan - Jalan Dekat Mahkota Parade Reviewed by Farhan Yusof on October 30, 2010 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.