recent posts

banner image

Syamsul Yusof Kena Rompak

Siapa tidak kena akan pengarah berbakat dan pelakon, Syamsul Yusof. Nama beliau melonjak naik dan cemerlang menerusi arahan terbaiknya KL Gangster dan terkini bakal mengulangi sejarah dengan KL Gangster 2.


Berikut adalah paparan trailer yang di upload oleh Syamsul Yusof. Memang terbaik.
Kredit to : Syamsul Yusof



 Menarik dan dinantikan ramai. KL Gangster 2 adalah kupasan terhadap filem KL Gangster. Tetapi apa yang tidak menarik adalah "Syamsul Yusof Kena Rompak". Filem KL Gangster 2 telah di upload sepenuhnya di internet. Cukup mengecewakan dimana filem yang bakal ditayangkan 3 Oktober 2013 telah dapat dilihat dan mampu di download. Fuhh... saya tidak pasti bahawa filem ini telah bocor tayangannya lewat bulan Ogos atau awal September ini. Syamsul Yusof anda sebenarnya bukan berlakon menentang gangster tetapi realitinya anda berhadapan dengan gengster sebenar... gengster centak rompak. Hanya mempercepatkan proses tayangan akan sedikit sebanyak membantu anda Syamsul.

Menunggu hari tayangan adalah suatu jangka masa yang agak lama, dalam ketika ini pun sudah lambakkan DVD dan CD filem KL Gangster 2 telah dicetak secara haram.. Dengan harapan peminat setia KL Gangster akan ke pawagam untuk menyokong hasil kerja anda Syamsul Yusof. Hmm kemungkinan expectation yang dijangka adalah tidak box office seperti dahulu gara-gara cetak rompak ini. Well who knows until u give a try. All the best.


Syamsul Yusof Kena Rompak Syamsul Yusof Kena Rompak Reviewed by Farhan Yusof on September 08, 2013 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.