recent posts

banner image

Review Produk Satu Malaysia



Salam buat semua dan salam satu Malaysia. Well kali ini saya nak buat produk review makanan barangan Satu Malaysia. Saya tinggal di putrajaya dan kedai Satu Malaysia tidak jauh dari tempat tinggal dan kedai ini under MAIWP (Majlis Agama Islam Wilayah Persekutuan) dibuka lewat bulan Oktober 2011. Kesempatan ini saya decide untuk try membeli produk yang terdapat disana. Berikut adalah produk yang saya beli:


Sambal ikan bilis (RM2.50 per unit), Sardin ( RM1.30 per unit) dan Telur Gred D (RM 3.29 per pack).

Untuk saya memang save lah budjet barangan yang terdapat kat kedai tersebut. Totally impress lah hehehe tersenyum lebar time masuk kedai, murah..murah lah bagi certain barang.. tapi ada jugak yang mahal (ini untuk barang yang bukan keluaran 1 Malaysia).. apa-apa pun mostly ia murah. Harap anda dapat share harga barang 1 Malaysia dekat tempat anda dengan saya. Cuma saya logo je agak suram.. harap dorang dapat ubahsuai sikit bagi offical untuk product makan.. barulah menarik.. itu sekadar pendapat personal saya.

First menu saya masak nasi dengan telur goreng + sambal ikan and second menu untuk hari kedua, sambal sardin. Hehehe simple je saya masak alas perut yang tengah lapar.. jemput makan ea.. well saya rate 3 of 5 untuk product makan ini...hmm maybe 5 of 5 kalau saya pandai masak kot hehehe..

Review Produk Satu Malaysia Review Produk Satu Malaysia Reviewed by Farhan Yusof on November 08, 2011 Rating: 5

2 comments:

Cik Norfa said...

dengar kata barangan 1 Malaysia perlu dikaji semula...untuk hantar produk diuji terlebih dahulu..

Farhan Yusof said...

harap semua lulus produk 1 Malaysia nie.. terutama makanan dalam tin..

Powered by Blogger.