recent posts

banner image

Wannabe Korean Dan Japanese



Fuhh wannabe, wannabe yeah, must wannabe. Bukan aku ok, haha just masa aku jalan-jalan kat Dataran Pahlawan Melaka aku tengok … fuhh anak-anak gadis la (pinjam ayat Cat Farish,hehehe) perghhh ni awek Korea ker Jepun?!Korang tau kan awek Korea / Jepun macam mane kan. Hahaha aku tak tau sangat nak beza, hmm rupa gadis dari sana almost sama (teka je eaa bukan dah selidik tau). Berikut adalah contoh. Wahhh siap bagi contoh ni.

Korean Girl
Japanese Girl

Hmm lebih kurangkan orang Korean dan Japanese. Aku pun not sure, huhuhu.So korang boleh imagine la, the truth is most awek Malaysian wannabe Korean and Japanese. Cute sangat !!! Wahh…suka,i like(kalau ada button i like macam kat Facebook mesti dah tekan nih). Fuhh makin dia senyum makin comel. Hehe dah,dah cukup.. hehe. For information you all, banyak mall store kat sane advertise barangan atau produk trend Korea dan Japan, even promoter pun dah wannabe tuh. Lagu,drama series dan movie fuhh semestinya berlambak, siapa yang diehard fan mesti follow selalu. Tapi jangan lupe ea, we`re Malaysian, ok.

p/s : hah rajin-rajin lah semak kamus translate bahasa or tengok movie, cepat sikit belajar pastu boleh start berkenalan (awek Korean / Japanese), kalo awek tempatan speaking je la, hehehe

Wannabe Korean Dan Japanese Wannabe Korean Dan Japanese Reviewed by Farhan Yusof on December 13, 2010 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.