recent posts

banner image

Serpihan Hati Lalu



Hati?! Hati berbentuk ke?Hati yang dalam badan ke atau suatu yang ada naluri dan perasaan?, mungkin bicara kali ini suatu yang tak dapat dilihat tapi dapat dirasai. Hampir entry blog ni agak expose hati yang tertekan, bosan gak nak menulis dan nak terangkan but aku teruskan saja,serpihan ini bekas 4 tahun lalu dan sekitar 2010. Apa yang jadi serpihannya,huhu hati ko kene tembak ke atau kene bom, siot nye suara-suara halus tersebut (identiti anda dirahsiakan).

Serpihan Hati ?!
Tapi yang pasti telah mempengaruhi perjalanan hidup aku dan juga menjadi bayang-bayang aku. Solusi 4 tahun lepas dan waktu kini, tidak dan masih belum diselesaikan dan kini aku mencari jalan untuk buktikan semula. Kini aku cuba satukan serpihan hati tersebut... well even struktur dia bukan dari asalnya.

p/s : sorry kalau entry metafora sangat, huhu jiwa seni terlebih sikit...

Serpihan Hati Lalu Serpihan Hati Lalu Reviewed by Farhan Yusof on December 23, 2010 Rating: 5

1 comment:

Anonymous said...

serpihan hati yg dah berkecai..andai ada yg berjaya menyatukan nye semula... harap ia mampu kekal hingga tiada ruang utk ia berkecai semula.. ya, walaupun tidak kembali ke bentuk asal...

Powered by Blogger.