recent posts

banner image

Eksplorasi Dataran Pahlawan

Ahad,dikala kebosanan, merayau boleh mengubat keadaan itu.Eksplorasi Dataran Pahlawan?!erm bunyi macam nak tawan tempat sane je ;p , aku just hang-out and window-shopping dari tingkap ke tingkap yang sedia ada kat mall Dataran Pahlawan. Main focus aku cuci mata la dulu,tengok barang-barang,cerita baru kat wayang dan gadget-gadget.

Dataran Pahlawan Melaka Megamall
Disebabkan time aku pergi kat sana dah lewat petang,aku just tengok kiosk-kiosk gadget dan smartphone. Menarik gadget-gadget terbaru ini,rambang mata nak tengok apatah lagi kalo nak membeli. Membeli kene tengok wang di dompet and kad debit dulu huhu.Bagi yang guna kad kredit no problem laa nak beli. Brand handphone and smart-phone ini yang tarik minat aku time kat sane.
HTC
BlackBerry
Sony Ericsson


HTC, totally aku minat apa yang produk HTC kat pasaran cuma tak mampu nak milikinya(ayat tak ada fulus hehe kene standard) harga sekarang pon dah kurang,ermm ada peluang nak sambar satu...we see later. BlackBerry, yang ini baru bagi aku.Tapi macam budak trend sekarang ber"BB" @ ber"BlackBerry", caught my eye and heart dah macam falling in love in first sight..huhu last buat not end,Sony Ericsson. Yang ini aku aim satu produk dia,best to buy and berbaloi - baloi.Lastly aku singgah kiosk DIGI. DGSmart Plan yang dipromo memang menarik,well take brochure promosi and decide it later. Post akan datang aku share info menarik tentang bende smart-phone ini.See yaa.

Eksplorasi Dataran Pahlawan Eksplorasi Dataran Pahlawan Reviewed by Farhan Yusof on November 01, 2010 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.