recent posts

banner image

Meet Uncle Hussain - Mula



Mood start kerja 18 October ni aku set higher than before, totally higher wahh kalau jatuh ini boleh makan diri woo.Banyak yang aku miss dan lost selama ini,kali ini determine to aim the best. Wish and pray with to our work for success.
Now Playing
Credit to : Meet Uncle Hussain



 Meet Uncle Hussain - Mula

Mula mula semula mula merubah
Mereka merenung nasib sendiri
Tunjuk tunjuklah tolong tunjuklah
Aku ingin berubah

Sudah sudah sudahlah cukup cukuplah
Rugi yang lepas takkan ulangi lagi
Cuba cubalah sudi sudilah
Aku ingin mencuba

Hidup bagaikan pusingan roda
Kala di atas kala di bawah
Manusia bukanlah semua sama

Chorus
Mula terluka
Seriknya bertanya diam semula
Arah mengenal arah tujuannya
Susuri memori meninggalkan kekal yang abadi
Aku untukmu sekadar untuk menjamin duka
Ku hanyut dalam jalan kembali
Kembali berdiri kembali ku berdiri kembali

Mana harus ke mana dan bagaimana
Pelbagai persoalan
Hayat punya tujuan bukan mainan
Jika dipersia pasti merugikan
Cuba cubalah sudi sudilah
Aku ingin mencuba

Teristimewa ciptaan teristimewa manusia
Teristimewa manusia punya cita punya cinta

Meet Uncle Hussain - Mula Meet Uncle Hussain - Mula Reviewed by Farhan Yusof on October 28, 2010 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.