Kucing Gebu Jiran Sebelah

{336x280}


Hehe tajuk post dah macam cerita Doremon lak, korang suka kucing tak?tentu suka kan? Ini kisah kucing jiran sebelah rumah tempat saya tinggal, asal nampak orang lari (hehe sebab saya nak tangkap). Si kucing oren yang gebu selalu duduk lepak dekat balcony kecil dapur, haish tingkat 14 tinggi, karang jatuh kedepukk.. huhuhu.. suatu hari tengah duk mengeow.. balas lah meow meow balik.. hahaha dah macam komunikasi dua hala.. time tu nak keluar rumah..masuk balik sebab rasa nak snap gambar si gebu oren ini.




p/s : hehe banyak gelagat si oren gebu ini

2 Responses to "Kucing Gebu Jiran Sebelah"

Imran said...

Ngerinya tgk dia duk bertenggek kat situ

Farhan Yusof said...

Tu lah tapi dia duk lepak2 je..geram gak tgk si oren nie