recent posts

banner image

Shahir - Aku Yang Berdosa



Melihat perubahan pada Sham Kamikaze yang suatu ketika dahulu dengan petikan gitar dan lagaknya atas pentas dalam membuat persembahan kini penuh kesederhanaan dan apa yang dapat dilihat kini beliau lebih tenang dan damai.. perubahan yang satu dalam sejuta dan mampu menyinar disekelilingnya.

Now Playing

Credit : Shahir AF8 feat Sham Kamikaze



Shahir - Aku Yang Berdosa

Sejauh mana langkah ku di sana
Aku melupakan-Mu

Seluas mana Kau beri padaku
Masih ku angkuh pada-Mu

Segalanya dusta
Gelap mengaburi ku

Ya Allah, apa yang bisa
Ku tebus kepada-Mu
Atas dosaku

Ya Allah, hina terasa
Biar ku bersujud
Untuk ke syurga-Mu

p/s: melihat perubahan yang ketara pada industri seni Malaysia dan "ia" akan terus datang perubahan, perubahan yang lebih baik, Insyaallah..
Shahir - Aku Yang Berdosa Shahir - Aku Yang Berdosa Reviewed by Farhan Yusof on April 12, 2012 Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.